blev ingen bloggning igår.

2010-04-30 @ 11:27:43

Efter skolan igår följde melinda med mig hem, innan köpte vi mat och lagade den när vi kom hem f1 me gott!
Sen från fem till sju satt vi bara o plugga men skrev mest i engelskahäftet som vi lämnat in idag, jag försökte plugga so men det gick fan inte!  
Sedan kollade vi på NEW MOON igen (a)

Jag pluggade idag på morgonen och har precis haft so provet,det gick.....sådär. Fick nöja mig med VG+, den här gången. Jag blev inte nöjd hur som helst.
Ikväll tar jag tåget upp till Ed och stannar hos Evelina över helgen! fem av fem tummar upp!
Så sen när jag kommer hem äre bara ut till stallet och rida sen mocka och sen in i duschen och olyckligtsvis så har jag inte packat än!

Nu ska jag ha matte, puss!


Kommentarer
Postat av: Eve!

Hihih! bus kul ska de bli! :D :D :D

2010-04-30 @ 17:29:42
URL: http://evelinusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0