8 Augusti 2010 ♥

2010-08-08 @ 14:33:09
Söndag idag. Gick upp vid halv tio tiden, sa hejdå till syster som åkte hem till Stockholm! Tråkigt men sant. Hon hade varit här hemma i över en vecka så det var jättekul o få träffa henne och micke :) Men alltid lika tråkigt när hon åker..

På förmiddagen idag så red jag först Nancy, börjar komma igång med henne nu ;D Och den lilla BusNougaten var inte så busig idag som han var igår när han fick stå själv i boxen. Superbra gick Nancy idag med! Hon tycker nog det är kul att få komma ut lite igen och få tränas. Efter det tog jag in Nova och red henne i en timme. Värmde upp henne på en lång galoppstig eftersom hon var vääldigt pigg. Efter det gick vi till paddocken och tränade dressyr, riktigt mycket. Till slut fick jag henne riktigt fin, även i högervarv där hon brukar vara förjävlig ;D Men nu var hon så duktig såå.

Nu har jag fikat med Mamma, Pappa och Simon och ska snart hjälpa till i stallet och spika innertaket! Wihoo det går framåt där ute ;D Sen så småningom åker jag till Adrian :) ♥
Puss, skriver mera sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0