Goddagens!

2010-08-08 @ 13:18:15
Hann inte skriva allt som hände igår så skriver det nu! Jag var i stallet in princip hela dagen. Först var jag bara i själva stallet och putsade alla träns, blev jättefint och bra! :) Sen tog jag in Nemo och ryktade honom och sedan satte jag på honom tränset så han får öva sig på det (Han är bara 2 år, vi håller på att köra in honom) ochså gick jag med honom i paddocken mest så att han lär sig hur paddocken fungerar och så gick vi lite över bommar oså.

Sen när jag var klar med honom tog jag in Nancy och fölet! Hihi busnougaten ;D Han är så himla söt! Och så ställde jag in honom i boxen och nancy ute i "stallgången", och guud vad han gnägga! Haha. Sen tränsa jag och sadla nancy och red ut på henne. Åh guud vad jag har saknat den hästen säger jag bara! Har ju inte ridit henne sen i vintras, eftersom hon fått föl. Det var riktigt rolligt!!:') Men nougat blev ju inte så glad när han fick vara själv där i boxen men han ska ju tränas nu så det var bara bra. Red Nancy inte så mycket, bara i paddocken och lite i skogen. I paddocken gick hon ner på tygeln med EN GÅNG, aw så underbar!

Sen så red jag Nova också på kvällen där. Gick hyffsat bra iaf! Bara en snabbis i pd som uppvärmning och sen resten red vi ut på galoppstigarna! :)




Nancy! Så himla fin :) Ignorera mig på alla hästbilder för jag ser helt mongo ut :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0