♥ Grymt dålig uppdatering jag vet.

2010-08-29 @ 17:39:37
Sorry, sorry sorry. Jag har bara inte hunnit blogga! I fredags gick jag äntligen till skolan, det var skönt men jag mådde piss på förmiddagen men på eftermiddagen blev det mycket bättre. Efter skolan där så skulle ju jag, natha och melinda dratt till NRJ, men det blev inte så, haha orkade typ inte och hade inte lust sen. Så natha kom till mig på kvällen och sov över. Jätte mysigt :) Melinda skulle kommit också men hon hann inte :( Det var synd för vi skulle kollat skräckfilm då ju.♥

Sen på lördagen eller ah igår funderade vi på att dra till thn, junkfest haha men det blev inte heller av. Vi fick heelt andra tankar i huvudet då haha :D Hur som helst så kom Melinda sen på eftermiddagen och så kollade vi massa filmer men natha åkte hem redan vi sju :( Det var synd. Efter det kollade jag o Melinda Step Up 2, men det dröjde inte länge innan hon åkte med xd Idag är det söndag och helgen har gått alldeles för fort som vanligt. Usch imorn är det skola igen vilket suuger. Fast en sak som är grymt bra med morgondagen så är det att jag ska klippa mig :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0