Hästsnack.

2010-08-29 @ 21:25:43
Tänkte skriva lite om hästarna nu, var ett tag sen. Jag har inte ridit på fyra-fem dagar nu! Jag vet det är otroligt länge, iaf för mig. Men för några dagar sen så var jag ju sjuk och då kunde jag ju inte rida pga förkylningen osv. Men sedan efter det har jag bara inte haft lust alls att rida eller gå ut med hästarna.

Visst finns det jobbiga dagar när man bara inte orkar gå ut o rida men jag tror inte att det är det nu, jag tror faktiskt att jag börjar tröttna. Usch det låter hemskt men jag vet inte :( Det blev så himla mycket ett tag där med träning på båda hästarna (ridning) varje dag, plus nemo som jag skulle gå ut med minst en halvtimme/dag. Plus att vi har en liten fölunge som jag måste börja träna med också! Och nu har ju skolan börjat med så jag vet inte hur jag ska hinna allt. Och jag tror att jag tröttnade ett tag där i vevan också för att jag blir så himla besviken med Nova, jag har verkligen försökt med henne jättelänge nu men hon ger inga resultat alls i hoppningen!! Hon bara vägrar på varenda jävla fuckade hinder!!! Åh blir så jävla förbannad, och när jag inte hoppar så kommer jag inte på någonting alls att göra i dressyren för jag suger på det. hjälp?!

Kommentarer
Postat av: johanna leijon

jag kan testa träna henne en gång så får vi se ? Kan ibland behövas ngn annan på ryggen o inte bara den som alltid rider.<3 duvet att jag ALLTID vill hjälpa till, säg bara till isf.<3 värd ett försök iaf kanske?<3

2010-08-30 @ 06:34:27
URL: http://johannaleijon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0