Svar på frågorna från frågestunden =)

2010-08-18 @ 21:23:16
Vad har du för favoritblogg? - Hm, jadu jag tror nog att det får bli ida forsbergs blogg! :-)

Vilka bloggar läser du? - Jag följer bland annat; Dessie, Paow, Ida Forsberg, Foki orkar inte skriva upp alla andra här ;)


När började du blogga? Varför? - Jag började blogga för ett och ett halv år sen ungefär fast då hade jag inte så serriöst som jag har nu så jag räknar att jag började blogga "på riktigt" den trettioförsta januari detta året :) Jag bloggar för att jag tycker det är kul, plus att jag följer mina vänners bloggar också och då kan vi alla se vad som händer på dagarna hos varandra. Plus att det är kul nu när jag börjar få mer och mer läsare :D


Är du nöjd med din blogg? - Hm, haha ja jag vet inte riktigt. Jag ändrar ju hela tiden så antagligen inte. Fast nu är jag rätt så nöjd. Men det blir bättre när jag får till min header också :)


Har du några syskon? - Ja!! Vad kul att denna frågan dök upp :D Jag har tre syskon. En storasyster på 26 år, Frida. Storebror på 23 år, Tobias och en lillebror på 10 år, Simon. Så jag är ett utav mellan barnen (haha) på 15 år ;) älskar mina syskon!


Har du några djur? - Hehe såklart! Jarg bor på en gård, full av djur. Bland annat mina fyra hästar, min hund vilma,
katter en kanin bland annat.


Vad heter din bästavän? - Jag har så många bästa vänner så jag kan inte välja en! sorry ;)

Kommentarer
Postat av: julia

tack! :-D

2010-08-18 @ 23:04:03
URL: http://jjuliali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0