♥ Tisdag 21:53

2010-08-24 @ 23:38:13
HejHej! ♥
Kom nyss innaför dörren, har nämligen varit hos adrian och haft det jättetrevligt och mysigt♥ Å god mat med ;) Så jag kom iaf hem nu och satte mig här hihi ;b Idag har det varit skola = uuääw. Usch. Skola är inte sådär mysigt precis...ooom det inte vore för alla grymt bra kompisar som man här dåva :)♥ Helt underbara. Det var en ganska chill dag idag iof typ mest snack om kost, träning - kondition, och typ stress och lite sånt :P Hur som helst efter skolan så var jag helt död verkligen! Jag var så jäävla trött, sååklart så är jag inte det nu. Men det var ju värsta spöregnet så det blev ingen ridning idag tråkigt nog /; Jag kolla film och myste istället och sen så åkte jag till Adrian också :) Hoppas på att imorgon blir en mer händelserik dag! Iaf i skolan ;D Men efter skolan så blir det nog stan med natha o johanna ♥ TTYL!

Bild från i somras! haha osminkad bruud ;D♥

Kommentarer
Postat av: elin

fin bild :)

2010-08-26 @ 19:14:03
URL: http://elinfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0