♥ Torsdag 20:41

2010-08-26 @ 20:46:41
Godkväll alla söta läsare!=) haha, låter som om jag har väärsta många miljoner läsare när jag säger så(a)
Nu är det kväll och det börjar bli mörkt ute, har haft en jättefin solnedgång här!♥ Iaf idag så har jag varit hemma från skolan, pga min förkylning. Mådde ju skitdåligt igår och sov hela eftermiddagen och kvällen, Men det gick inte bort för det utan jag mådde lika dåligt efteråt"/ Senare på kvällen/natten när jag skulle sova igen så somna jag nästan direkt och hoppades på att denna dag skulle jag må bättre! Men imorse när jag vakna..?-.- Såklart var jag lika förkyld som igår, plus att jag hade hög feber med! Åh skitsur blev jag. Jag gick upp vid halv åtta typ och åt frukost och kollade film men sen somna jag vid nio igen och sov till TVÅ! herregud säger jag bara. Nu i eftermiddag så har jag mått mycket bättre efter några halstabletter, nässpray och alvedon haha. Jag undrar bara hur sjutton jag ska kunna somna inatt ! ♥

Jag fick ett ryck förut och dök upp ur sängen och fick för mig att städa rummet och möblera om! Så klart jag gjorde detta också, ni får bilder alldeles strax på hur det blev :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0