29 december 2010

2010-12-29 @ 21:21:52
Hepp, blev tyvärr inget göteborg idag. Gick upp i tid och fixade och gjorde i ordning mig, men jag bara kände att jag inte orkade och att jag förhastade mig väldigt mycket, "verkligheten" kom ikapp mig och jag förstod faktiskt att jag är inte frisk än! Jag fick ringa Anna och "avboka" :( Hoppas jag kan bli frisk tills på nyår iaf. Usch, hur länge ska detta hålla på? :( Så hela denna dagen har jag sovit, i princip, trots att jag sov ungefär nio timmar natten innan så sover jag hela denna dagen med? Helt otroligt, men det verkar ju fan inte hjälpa och göra att jag blir friskare? Fan vilket jävla jullov det här har varit! Åh jag saknar Pontus, har inte träffat honom sen i onsdags, alltså en hel vecka sen, känns dock som en hel evighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0