Annandag jul

2010-12-26 @ 23:09:11
Hallojsan! Nu har jag precis kollat klart på Arn, haha japp jag var faktiskt en av de få som inte sett den! Men iaf den var sjukt bra! Ser fram emot att se fortsättningen :)
Idag har jag och Simon varit i Göteborg och kollat Bio med kusinerna, vi fick nämligen det i julklapp igår utav dem. Vi såg den senaste Harry Potter. Sjukt lång film! Höll faktiskt på att somna lite där. Men den var bra såklart. Har alltid gillat Harry Potter filmerna, inget sådär jätte fan av det men jag tycker dom är bra :) Efteråt gick vi och fikade och hade det mysigt sen vare hemåt som gällde. Jag var skittrött när jag kom hem! Herregud vad trött man blir när man är sjuk, hela kroppen var alldeles matt och jag ville bara sova. Tog istället penicillinet och kröp ner i soffan och kollade Arn som sagt ;D

Kommentarer
Postat av: johanniii

jag saknar dig lojs<3

2010-12-27 @ 16:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0