Ljus i fönstren, det snöar ute. Lugn Lördag.

2010-12-18 @ 14:29:00
Sitter här med en kopp te och är snuvig. Hoppas på att nässprayen hjälper snart haha. Denna lördagen blir det att bara vara hemma och ta det lugnt. Ska hjälpa mamma med lite små saker, städning och julstök såklart. Sen blir det att baka bullar, lussebullar, pepparkakor osv julgodis alltså. Imorgon är det redan fjärde advent! Helt sjukt vad tiden går fort. Ikväll ska jag till Pontus förhoppningvis också :) Saknar honom! Kvällen igår var trevlig. Tog med mig kameran som jag och simon lekte lite med, för vi hade ingenting att göra. Kollade även robinson igår med, och fyfan vad dåligt det är ! Är jag själv om att tycka det eller? Det blir bara sämre och sämre för varje sässong som kommer. Jag tittade på Robinson när jag var liten, då var det ändå bra program och inte sån skit som det är nu.
På tisdag åker jag och julhandlar med Simon och Mamma, sen på onsdag eventuellt med Anna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0