Min Jul 2010

2010-12-25 @ 14:13:48
Julafton igår var så himla mysig! Otroligt kul jul med massa bra julklappar. Är verkligen superglad och nöjd med allihopa. Det är synd att det bara är julafton en gång per år, men det är väl därför det är så roligt! Nu är det ju bara 364 dagar kvar tills nästa haha!
Men hur som helst igår, så var vi i källaren (som vi alltid är) och har det jättemysigt med levande ljus, klappar och julgran osv. Simon (lillebror) klädde ut sig till Jultomte och delade  ut alla julklapparna. Det var kul! Tog massa kort och det är så roligt på julen när hela familjen är samlad.
Ett utav fönsterna i vårt kök :)
Granen i källaren :)
Haha simon klär sig som tomte?

En hög med julklappar!

Julstämning i huset? Ohja! Åh det var jättemysigt..

Här var mina julklappar som jag fick under kvällen :D

Fina syster frida!
Det var min kväll lite grann i bilder! Som sagt jag är väldigt nöjd med julaftonen 2010. Hoppas ni hade en bra kväll ni med! Idag laddar vi batterierna för ikväll, då släkten kommer och firar jul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0