020210

2010-02-02 @ 19:48:06
herregud redan februari !
idag var bussen jättesen när jag stod och väntade på den. Men bussen kom till slut och före bussen var det en ploglastbil (haha heter det så?) så jag fick typ gå åt sidan men jag fick ändå snö på mig, åh jobbigt.
Vi kom till skolan precis halv och det dumma var ju att vi hade gympa första lektionen också, men det var bara å skynda sig. Idag bestämde killarna vad vi skulle göra, eftersom vi tjejer bestämde förra veckan. självklart så blev det ju fotboll, haha jag var faktiskt med(y) men det var faktiskt ganska så roligt.

efter skolan så gick jag, natha o hannah och köpte godis och sen gick vi hem till Hannah och kolla film. 
mys(L)
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0