FILMKVÄLL

2010-02-01 @ 22:53:05
skola idag, precis som vanligt. jag var dock inte med på gympan för att jag skulle till skolsyster, men hon var ju såklart inte där -.- men jag var inte med på gympan för jag har varit väldigt förkyld det sista.
efter lunchen så gick jag till henne igen och då, tack o lov, var hon där. Jag skulle kolla mitt HB-värde (blodtryck) för att se om jag behövde mer järn i kroppen. ohyes, såklart jag hade för lite! man ska vanligtvis ha LÄGST 120 och högst 160 och jag hade 113. yapp, så nu blir det till att äta massa jävla tabletter varje dag. suck

efter skolan så gick jag hem till Tobbe o väckte honom (han jobbar natt) och så åkte vi och hämta simon som precis kommit från skolan då. usch stackarn hade tagit sin andra spruta idag (svinifluensan) och han hade förbaskat ont i sin arm :(
när jag kom hem så lagade jag mat. Jag rörde ihop pasta med kycklignfiléer, mumsfilibabba ♥
vid fem tiden senare så kom Hannah och Melinda hit. det var kul, vi kikade bland annat på några filmer och hade det väldigt roligt, haha vi tittade på gamla kort sen sjuan. ojj vad man har förändrats säger jag bara^^
Vi kollade iaf på filmerna; Wild Child, Sommaren med Göran (ah en iten bit iaf) och sen kollade jag och Hannah på HSM 2 :D♥ fast då hade Melinda åkt hem :(
jag och Hannah gjorde mackor i smörgåsgrillen också, hihi gott var det.
puss o kramischar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0