in my head, älska låt!

2010-02-07 @ 14:22:40
happ, fredags var det konfirmationsläger. grymt kul. det började vid 6-tiden. Jag åkte med Hannah, vi kom dit prick. det var hög musik när man kom innanför dörren. fick en härlig känsla direkt. hela kvällen gick, vi var bl.a ute och gick vid elva-tolv tiden sen och det var scary. när vi kom tillbaka kolla vi film. sen sova vid tre, men gjorde vi det? haha nej. jag, maria, o ellinor låg vakna och sómnade inte förän fem-sex.

på morgonen sen så vakna jag vid åtta, och låg vaken till nio när vi skulle gå upp. haha alla var vakna och så kommer erik och väcker (tror han) oss med kastruller och skit, men alla slängede ner honom igen för alla var som sagt redan vakna och uppe. sen blev det frukost och andakt och sen åka hem.
jag åkte hem med hannah hem och vi båda däcka i soffan när vi var hemma. sen vakna vi och såg någon film, sen somna igen och sen när jag vakna hade hannah gjort popcorn. mm, gott var det. ah, hela dagen så låg framför tvn helt enkelt ;) grymt soft iaf.
sen på lördag kväll var det hem till faster som fyllde år. grattis? kusinerna var även också hemma vilket var riktigt roligt! vi tittade bland annat på melodifestivalen. den enda som var bra var ola. salem al fakir lite också.
idag vakna jag vid tolv och hade skitont i huvudet. usch orkar ingenting idag. blää...
hejdå och ha ett bra liv eller ngt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0