hej igen

2010-07-01 @ 19:32:39
Shue, Louise is now back on the track again !
Har nu kommit hem efter ett fyra dagars ridläger hemma hos Anna Magnusson. Det har varit så fruktansvärt roligt, längtar verkligen tills nästa sommar. Jag hade med mig Nova, underbaringen. Jag ska berätta lite smått vad vi gjorde :)

Måndag:
Jag kom dit vid ungefär nio någon gång, lasta ut Nova o ställde henne i en hage där. Sen gick jag o typ packa upp o allt sånt, medans jag väntade på de andra. Sedan vid elva hade alla kommit, då hämta vi hästarna och fixa dom. Vi red upp till paddocken och hade hoppträning för anna. Grymt duktig är hon! :o Nova gick sjukt bra! Sen efter ridpasset (det var ju kokhett) så spola vi av hästarna o tog hand om dom. Sen gick vi och laga mat i vår stuga. Vi grillade hamburgare och gissa vem som grilla? (A)
Tisdag:

vi gick upp vid åtta snåret, jag o maria iaf för vi gick ut med Olivia o gav hästarna mat. Sedan så gjorde vi frukost till de andra som gick upp vid nio typ. Sen vare ut och ta in hästarna o fixa dom inför dagens ridpass, gymkana! Sjukt roligt var det! Vi hoppade även lite på gräsbanan o terrängbanan med :)
Sedan på kvällen så stack jag till göteborg med Melinda FÖR ATT KOLLA PÅ SMYGPREMÄREN AV ECLIPSE! sÅ JÄÄÄVLA BRA :'DDD vi var på twiligt movie night ;) alltså twilight-maraton där dom visade alla tre filmerna och maaassa annat skojsigt :D
kom dock hem halv fyra på morgonen (a)
Onsdag:
Kom tillbaka till ridlägret vid nio ungefär, var sjuuuukt trött! Vi gjorde i ordning hästarna och packa pastasallad och red ut på en långtur på ungefär tre timmar! Otroligt mysigt :)
När vi kom tillbaka så var vi sjukt trötta o jag somna (a)
På kvällen sen så baka vi pizza, sjuuukt gott blev det :o måste göra det här hemma snart alltså! ;D
Torsdag: (IDAG)

Jag vaknade av att tjejerna sjöng för mig för att jag fyller år idag ! :D jättegulligt av dom jue !:' )
Vi åt sedan frukost och eftersom det var ridlägret sista dag så var det även tävling! Det gick sjukt bra, kom tvåa (A) hoppade nova på först 60, felfritt!;D sedan en bana till på 70, hon stanna bara på första o hoppa sedan HELA banan utan några vägringar, heelt sjukt så som jag har kämpat så har hon äntligen fattat! :'))))) är så fruktansvärt glad!
helt obeskrivligt bra!
Oups, bettet gled ur!

Men vad hon är uuunderbaaaaaar <3


Kommentarer
Postat av: mmautildah

Fin blogg :)

2010-07-04 @ 10:56:07
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: Maria & Pearl på äventyr

Hej, vilken bra blogg du har:)

Ska vi följa varann på blogvin? Om du vill alltså? :)

Kram Maria o Pearl

2010-07-05 @ 13:38:17
URL: http://mariagustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0