Min dag idag alltså. ♥

2010-07-12 @ 00:01:03
11 juli 2010 !
Shiet vad tiden går fort alltså. Idag har jag bara varit hemma och chillaat, haha ne men lite nytta har jag faktiskt gjort. Bland annat så har jag påbörjat städningen av mitt rum (a) och så har jag ridit Nova också. Vi hoppade. Vilket inte gick bra idag, jag satte upp en trippelbarr, och en två komb. med ett räcke o sen en "grind". Hon hopppade alla tre jättefint första gången och gången där på med, men sedan när jag höjde så stanna hon på grinden och det var inte jag alls bredd på, utan jag flyger rätt över nova och rakt in i grinden. Får bommen som låg över grinden, rätt på huvudet ! Aaasont!
Det snurra som fan, och det har inte slutat riktigt ännu.

Nu ikväll har vi tittat på VM finalen! Gud vad dom spela sämst i matchen! jättemånga målchanser o massa gula kort haha. sedan i förlängningen så blev det desto bättre, tills spanien gjorde mål, fan också! Inte kul...

Imorn blir det till borrås med anna o kolla knalleland. Ska köpa mera tyger och sy flera linnen o kjolar, kanske klänning ;D
Men vi hörs! pusssss♥

Kommentarer
Postat av: Molly

DUMMA SPANIEN!!!!!!!!!!

2010-07-12 @ 00:16:06
URL: http://m-ollys.devote.se
Postat av: REbecca

sv; har lagt till dig nu så lägg till mig :)

2010-07-12 @ 08:42:39
URL: http://minchrissan.blogg.se/
Postat av: julia

tack :) eller va man då ska säga.. :D

2010-07-13 @ 22:12:25
URL: http://jjuliali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0