GBG med Nathalie idag ♥

2010-06-21 @ 00:28:06
Japp japp, igår var jag med Natha på potatisfestivalen, inget kul där. Det var jättelite folk. Trodde det skulle vara bättre men ahja, Men vi träffa Bex där! :D Var sjukt längesen som jag såg henne, så det var jättekul. Hehe vi gick runt där o gjorde inte så mkt, typ snacka o åt på donken x)
Inatt sov jag hos natha i alingsås, och idag tog vi tåget till göteborg. Vi gick o kolla lite nordstan. Hittade inte så mkt, typ nagellack, linne från gina, två bh-ar från H&M (värsta rean där nu ju :D ) och så en sjal från H&M. Jag köpte även fritidskort förut också innan vi åkte ;) Super!
Nu ikväll så red jag Nova. Hoppträna henne igen, och hon går inte sämre direkt men inte så jättemycket bättre heller. Men det märks att vi är på väg mot rätt håll igen i alla fall, men fortfarande lika vägrig. Det är bara oxrarna som hon stannar på, inte rättuppstående hinder eller kryss eller något annat, så jag måste jobba henne på det. Men oxen vi hoppa nu sista gången var på 75-80. Men det är bara o kämpa på ;)
@ tåg1 :D
Hahah väääärsta bitchblicken av natha :D
Nu ska jag kolla Dear John :D pusssssssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0