..trötter...

2010-06-09 @ 16:42:48
Är så fruktansvärt trött så det inte är sant :o

Chill dag i skolan idag, hjälpte till med bjärkemästerskapen i höjdhopp! Så jäkla skönt å slippa skolan. O de va kul också ;) Sluta typ vid elva idag och så tog Natha o jag bussen till Alingsås. Kolla lite, men fan va de regna? :( usch vi vill inte ha regn här i sverige..åh hata Svergies väder! Det ska bli skyfall på skolavslutningen :o

Ahja, vi åt på donken o satt där i typ..en timma? haha sen bussen hem o då somna jag! haha. Ikväll ska jag hoppträna i Essunga o imorn är det sista dagen innan sommarlov. så jäkla skönt. Natha o jag ska även kolla på niornas avslutning imorn.
Pussssssss

Kommentarer
Postat av: nathalie

<3

regn, det är sveriges sommar!

;)

2010-06-09 @ 16:49:33
URL: http://nnathaliejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0