Klockan är 04.35

2010-05-14 @ 04:33:48
Ja, ni som känner mig vet hur jag är. Jag kan aldrig bestämma mig och nu har jag gjort det igen. Jag har bytt design...IGEN haha Sorry me, men sån är jag. Dröjer nog inte länge till innan jag byter igen.

Nu är klockan halv fem på morgonen och detta blir alltså ett nattinlägg. De andra i huset sover, jag sitter med min bäste vän just nu, datorn. Jag är och kommer alltid vara en nattmänniska. Såäre.
Imorgon blir det en lång sovmorgon, pappa är ledig så familjen ska ut och åka lite och handla. Vi ska bl.a till Lager 157.  Ska försöka hinna skriva ett inlägg imorn innan vi åker.
Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: julia'

jovisst ;)

najs att bo nära gbg! :)

2010-05-14 @ 09:45:33
URL: http://jjuliali.blogg.se/
Postat av: molly

sv1: klart du får louise, du får vara brudtärna eller vad det heter :D

sv2: no, har en digitalkamera men håller på att spara till en system! :)

2010-05-14 @ 11:00:40
URL: http://m-ollys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0