Nasin o Blue Double Action!

2010-05-14 @ 12:58:25
Nämnde det aldrig igår, men jag har åkt på en riktig förkyldning. Usch för att vakna på morgonen och helt svullen i halsen och man är tät i näsan. Det var bland annat därför jag var uppe så sent inatt för att jag ville inte sova för det är  så jobbigt att andas med munnen^^
Tack o lov så var min underbara mamma i Nossebro idag och köpte Nässpray och halstabletter ♥ Och jösses vilken skillnad det är. Åh vad skönt..Jag känner mig faktiskt redan piggare. Det är ju skönt att inte behöva ta med hela lagret på näsdukar nu när vi ska åka.


Kommentarer
Postat av: ISSA.

Jag slutade för att stallet där jag red stängde "/

2010-05-14 @ 13:10:55
URL: http://issafashion.blogg.se/
Postat av: ISSA.

Vad roligt att du också syr! :)

Just nu syr jag ett blommigt sommarlinne :) Sydde nyss klart en klänning, finns under kategorin ISSA. :)

2010-05-14 @ 13:13:50
URL: http://issafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0