Totally In Love!

2010-05-16 @ 23:15:28
Schena! Nu i eftermiddag har jag varit hos Gabriella :D
Det var roligt att komma hem till henne igen, det var ju jättelängesen jag var där :) Alltså jag har blivit totalt förälskad! Gabriellas shettis, Anjie är VÄRLDENS sötaste! Åh jag vill bara ha henne hos mig och gosa med henne. Hon är som en nallebjörn!

Nu ikväll har jag longerat både Nova o Nemo. Nova är faktiskt jätteduktig och hon kan det super! Nemo har jag precis börjat träna så han är inte så duktig än, haha ;)


Sigge, Gabriellas katt !:D


De fyra bilderna här ovanför är anjie! Förstår ni vad jag menar med SÖTAST?! :O  :D


Gabriellas häst Dazzen :D

Kommentarer
Postat av: Christina

Vilka sötnosar :)

2010-05-29 @ 21:28:09
URL: http://christinarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0