1 november idag?

2010-11-01 @ 22:49:12
Utan musik skulle jag vara död nu. Ifall ni ville veta liksom!
Nu kollar jag karate kid. Skitbra film säger jag bara! Älskar dom typerna av filmer faktiskt ;D Och Jaden Smith är underbarast såklart. Han är även grym i låten "Never Say Never" med JB. Jag har käkat hönökaka hela kvällen typ. Asgott. Jag borde egentligen sova nu för jag ska upp vid fem imorgon bitti, för vid sex ska vi till Ullared! Och innan det ska jag släppa ut hästarna! Åh det ska bli kul att åka dit igen nu. Handla speciellt hästgrejs! Blir skönt att sova hela vägen ner också på morgonen, finns ju inget bättre än att sova i bilen när det är mörkt ute ♥ Jag kommer nog lägga upp lite tidsinställda inlägg under morgondagen, för jag kommer inte hem förän vid tio-elva på kvällen. Haha! Får se vad jag hittar på att skriva om då x) ngt tips?

Kommentarer
Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

Nu är dagens blogg vinnaren uppe i bloggen kolla om de va du!:)

2010-11-01 @ 23:04:54
URL: http://louiseelinore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0