Dålig uppdatering här vare japp.

2010-11-28 @ 20:38:15
Okej, nu ska jag berätta min helg lite snabbt! Har hänt massa kul.
Fredag: Åkte med pontus och hans m&p till skandinavium på kvällen. Kollade på massa bra artister, så som Brolle, Jessica Andersson, Andreas Johnson, Yohanna (hon från island), Caroline Af Ugglas, Babben Larsson, Eric Saade m.m. Det var riktigt kul!
Lördag: Mormor vär här, julstökade lite och plocka fram massa julsaker. Jättemysigt! Skrev önskelistor och bakade lite julsött. Sen på kvällen åkte jag till pontus och hade en mysig lördagskväll med honom :)
Söndag: Anna var här idag. Vi spelade och sjöng jullåtar. Mkt trevligt! Firade även advent imorse såklart.

Imorgon blir det skola och ingen träning för mig på kvällen. Måste vänta tills det blir bättre med ryggen :( Jävla rygghelvete! Blir ju aldrig bra !!
Hur har eran helg varit?:)

Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

SV: Klart jag är =D

Du då?? taggad??

2010-11-28 @ 20:44:09
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0