21 Oktober 2010

2010-10-21 @ 19:46:59
Chill dag idag! Jag och Melinda har stått i cafét hela dagen. Passade på att plugga lite på matteprovet då med. Ja precis lite. Det blev en del muffinsar kvar ändå men det var ju bara bra. Jag har fått en ny favorit i cafét! Varm Oboy! Så himla gott. Särskilt nu när det är svinkallt ute, usch. Som sagt den första snön föll idag. Vad tycker vi om det? Nja inte så roligt kanske men alltid kul när första snön faller. bla bla bla..

Denna kvällen har spenderats med massa musik, tända ljus och té. Snart kommer mamma&pappa hem. Dom har varit lediga idag och ikväll ska vi se på någon film och äta god mat ;-) Mums!


Och förövrigt så är jag så glad så jag spricker. Gaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0