Det är Fredag Folket!

2010-10-08 @ 15:37:02
Åh vad härligt säger jag bara!
Grymt med fredag, särskilt när man slutade vid ett-tiden också. Dunderperfekt.
So-prov hade vi idag, gick asbra för mig. Satte alla rätt där med grymt härligt,
iof så var det ju inte direkt svårt men det var skönt att man är duktig på något i skolan haha.

Jag kom hem vid halv två tiden, tobias skjutsa hem mig. Sen dess har jag varit ute och lekt med Vilma, bytt om och ätit. Nu ska jag bara ut och rida båda hästarna med sen förbereda sig inför en kul kväll med roligt folk! Wiho :-D

Har gjort ny design till bloggen, eller ah bytt stil helt bara. Trivs bättre såhär!


Nya headern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0