Lördag Kväll.

2010-10-30 @ 23:05:30
Nu har precis Nathalie och Johanna åkt hem. Dom kunde inte stanna så länge :( Men vi ses ju igen imorgon! Längtar. De blir ruuligt. Imorn är det även k-cup, någon som har lust och hänga med och kika?:'D Får se om jag åker eller inte, beror på.
Hoppas inte ni missade johannas snygga inlägg här innan. haha hon la upp två fina bilder och skrev som en fjåårtiz.

Åh vill ni veta en saaak? DET ÄR LOOOV PÅ MÅNDAG! Helt sjukt, INGEN skola. Såå jävla skönt. Underbart! På höstlovet förra året så var jag i stockholm, hos Frida. Det var kul. Har nog aldrig varit med om såå mycket shopping. Jisses vad vi shoppa :D Grymt roligt var det. Hoppas jag kan åka upp snart igen. Senast jag såg Frida var för typ tre månader sen eller nåt, tiden går foort.
Nä nu ska jag hitta på någonting, som typ vadå? Kolla film kanske? Får nog bli så tror jag. Jag, Johanna och Nathalie kollade snabbt igenom "Fired Up" och "I taket lyser stjärnorna" förut, när jag brände ut massa gamla filmer på datorn. Jaja någon film blir det väl nudå, ha det bäst för det har jag.
P&K



Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

Så fin bild!!

SV: okej låter var det =D

Hmm det är hon!!

2010-10-31 @ 10:20:26
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Victoria Eklund

fin bild där! :)

2010-10-31 @ 11:22:51
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0