Söndag 24:e Oktober

2010-10-24 @ 14:36:48
Hallådär!
Idag är det söndag och imorgon är det måndag igen. Suck, då var denna helgen över. Imorgon börjar jag och Melinda på praoen i gräfsnäs. Ska bli roligt :-) Idag har jag och mamma påbörjat städningen i tv-rummet i källarn. Det har blivit ett stort förråd där nere och nu vill vi faktiskt ha tillbaka vårat tvrum. Är trött på att sitta på en hård stol framför tv:n i köket. Vi började redan igår faktiskt med att sortera tidningar! Vi var på återvinningsgrejjen och slängde och sorterade ungefär 20 kassar med bara tidningar. Det var inte kul för det var ösregn och skitkallt!

Nu ska jag kila ner och kolla vad som händer. Måste även ta tag i mitt rum sen med!
Det behöver städas kan jag ju säga ^^
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0