Söndag

2010-10-03 @ 22:14:32
Dagen har gått ovanligt fort idag. Jag har ridit Nancy, rejält pass med mycket galopp och hoppa lite hinder. Sen träna jag Nougat i grimma och grimskaft. Gick asbra! Stolt över dom.
Nu ikväll har jag varit ensam hela kvällen, asläskigt i detta huset ju. Usch, hoppas att mamma, pappa och simon kommer hem snart alltså. Jag har även kollat en del filmer ikväll, och käkat götta. Känner mig sådär lagom fet på alla bra sätt. Nä om man skulle ta och kika på svenskaprovet kanske? eller inte, orkar inte!

Längtar asmycket till helgen, då jag och anna far upp till marknaden i Ed! Kommer bli grymt kul haha då får vi träffa alla roliga edare igen ;D
Här är en filur bland annat, saknar dig Evelina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0