Dagens ridpass♥

2010-09-24 @ 22:02:51
Nova. Underbara nova. världens otroligaste bästa häst. vad i hela världen skulle jag göra utan henne? jo dö.
Jag red söthästen förut, ett ridpass på ungefär en timma. Vi värmde upp rejält i paddocken med mycket galopp så hon verkligen kom igång och fick upp "flåset" eller vad man säger haha :D Galoppen är hon riktigt bra i nu, inte jättebra men bra. Hon blev rätt svettig bara utav uppvärmningen, så det var bara bra. Sedan hoppa vi några hinder också. Hehe samma som sist, orkade inte flytta hindrerna så fick bli samma lilla "bana". Två hinder med ett galoppsprång emellan och så ett hinder på andra långsidan. That's it. och vet ni vad? hon vägrade EN gång. Förstår ni, EN gång! En gång= ingen gång. Heelt otroligt, höjde även två gånger då och även hoppar. Helt magiskt, det går faktiskt inte att beskriva hur galet härligt det var. Kanske låter jättedumt, men som jag har kämpat med henne eller.
Jag är stolt över min ponny. ♥
haha lite groggy på denna bilden men det är nova som är fin!


gamla goa bilder på nova, min prinsessa.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Så himla fina bilder =)

2010-09-26 @ 10:58:14
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0