Det är inte så dumt alltså.

2010-09-27 @ 20:09:28
..att sitta här på rummet med levande ljus som är tända överallt, lugn musik, mjukiskläder på mig och det är mörkt och kallt ute. Mmm njuter av hösten. Såå himla mysig och härlig, dock kall och blåsig men vafan det är ju bara att ta på sig lite varmare, vilket är mysigt med!: )
Nu ska jag äta kaka och ta en kopp te och sätta mig och titta på Idol. Ha det bäst för det har jag.
Var ute och fotade förut, och nej han är inte lerig han har bara tappat sin gulliga fölpäls! Usch han var ju så himla söt innan, haha nu blir det ju ingen nougatfärg. Men han blir säkert jättesöt såhär med.
Åh kolla träden där bak! har inte redigerat dom eller någonting, ganska fräckt ändå : D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ne gud så söt =)

2010-09-27 @ 21:43:32
Postat av: Matilda

Ne gud så söt =)

2010-09-27 @ 21:43:51
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: sabina

jag tror han kommer få samma färg som nancy!

så ni får byta namn på honom ;) hihi

2010-09-30 @ 09:21:08
URL: http://badbreath.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0