Hos Leijon

2010-09-22 @ 23:05:38
Nu befinner jag mig hemma hos Leijon igen. Sorry för dålig uppdatering!
Idag har vi varit i skolan, seegt men göttans med musik sista lektionerna. Sen hem till leijon, äta sen plugga!!! No-prov imorgon, plus bokrecension som jag inte ens har läst ut boken hihi :D jag vet, jag är för grymm! Vid sextiden var det träning. Gick riktigt bra idag faktiskt. Vi fick inte riktigt till det med spelet det sista där men annars vare grymt som vanligt :) Så jävla roligt!! :love:
Nu ska vi fortsätta plugga och sen hoppas vi på lite sömn inatt också haha. Hare gött så skriver jag massa mer imorgon, får vi hoppas iaf ;)
bild tagen av Leijon, igår från EV ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0