Kazz uppdatering, jag vet.

2010-09-29 @ 22:00:41
Juust like the rubrik said. Jag har inte varit hemma någonting idag. Efter skolan, direkt efter musiken (som gick asdåligt!) så tog jag natha och johanna bussen in till alingsås. och nej vi åkte inte in för att gå i affärer faktiskt! Vi var så jävla duktiga att vi sprang sträckorna som vi ska springa på nolhagastaffetten på fredag! fyfan säger jag bara för janne tvingar oss att vara med. åååh, jaja men det var ju bara att träna då haha två dagar före. Så imorgon så blire vila upp sig (y) efter det så tog vi fem bussen tillbaka till sollebrunn och gick direkt till b-hallen för att träna! haha vi var väldigt få personer idag för resten hade typ fotbollsmatch, men det klara vi galant, var faktiskt askul. efter träning vare direkt hem, in i duschen försöka plugga lite, vilket inte gick och sen datorn! har inte kollat idol idag heller så jag måste verkligen se alla tre avsnitten imorgon eller nåt! ahja skit sam, nu ska jag dricka oboy. anteckna gärna mitt liv om det får plats i careboxen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0