Mörkbrunt eller nåt.

2010-09-30 @ 20:15:55
Jag viiiill tona mitt hår snart! Jag är alldeles för feg för att färga det ehehehe. Nämen det blir nog mörkbrunt och absolut iiinte svart iaf! Usch. Jag tonade håret i sjuan till mörkt och trivdes jävligt bra med det verkligen. Plus att man såg äldre ut men det kanske jag inte kommer göra nu, hm får se helt enkelt och hoppas på det bästa. Natha tonar?? :D
två bilder på mig när jag hade mörkt hår. Eller ah det var väl inte så jättemörkt, kan faktiskt tänka mig lite mörkare ändå. Haha fint att jag har så fin frisyr på första bilden och att någon gör kaninöron på mig på andra bilden plus att det ser typ lite ut som att jag har blond utväxt haha men det är ljuset!

Kommentarer
Postat av: Anonym

färga!:D

2010-09-30 @ 21:21:21
URL: http://victoriaem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0