Söndag kväll 22:10

2010-09-26 @ 22:36:14
Hej bloggen. Fint det lät.
Tänkte att det var dags att skriva lite nu igen. Har inte skrivit på hela dagen, pga att jag inte har varit hemma något alls idag. Idag har jag varit med Anna och Evelina på bokmässan i göteborg. Så det blev en till dag i Göteborg, var ju där igår med. Alltid lika roligt med bokmässa, men gud vad trött man blir eller. Shit mina fötter gör ONT. Jag köpte fyra pocketböcker, aaasbra författare verkligen. Jag hittade även lite andra saker som bland annat ett engelska-svenska ordlexion, jättelitet sött, och en till gitarrbok hehe med julsånger, askul! Åh det var riktigt kul att träffa Anna och Evelina igen alltså. Dom kan man snacka med i de här tiderna tex. Superskönt att det finns sånna vänner och att jag har dom! Saknar er redan.



Kommentarer
Postat av: julia

hehehehehehehe ;) att vi gör!

2010-09-26 @ 23:12:12
URL: http://jjuliali.blogg.se/
Postat av: elin kärlek♥

vad är det för hästrast i headern? :)

2010-09-26 @ 23:16:44
URL: http://elinamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0