Tisdag Fullt upp!

2010-09-21 @ 22:40:35
Hallå där! Har inte bloggat på hela dagen, för jag har absolut inte haft någon tid. Åh alla tjatar om att jag ska skriva men jag hinner inte OKEJ?! Men nu är jag så söt och snäll och skriver lite till er söta små bloggläsare. Idag var det som sagt Elevens Val i skolan, tror ni inte att jag försover mig en timme? Skulle gått upp kvart i sju och vakna kvart i åtta, min buss gick fem i typ, eller jag måste gå då! Usch fy helvete vad jobbigt det var. Så ni vet ni i skolan varför jag såg ut som jag gjorde haha :D Vi tog sen vid nio en buss till gräfsnäs, vi var väldigt många faktiskt. I gräfsnäs fotade vi hela förmiddagen. Jag, Natha, Melinda och Johanna gick runt och typ tog massa egofoton och faktiskt inte så mycket närbilder, haha bara några. Jag ska lägga ut lite bilder här sen, det är asmånga så jag kan inte lägga ut alla! Tog 425 bilder exakt. 87 st ligger ute på Facebook @Louise Larsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0