Måndag, Påsklov!

2011-04-18 @ 16:43:13
Vaknade upp vid åtta imorse hemma hos Pontus. Vi gick upp och käka och sen vid tjugo i nio cykla vi hem till mig och släppte ut hästarna. Sen stressa jag in och packa träningskläder osv och slängde mig på cykeln för att hinna med bussen som gick tio i tio, och vi var hemma typ fem över nio, men jag cykla till borrås på bara tio minuter! Haha..

På bussen satt Jessica och vi åkte in till Alingsås. Det var typ volleybollträning i Ahlströmmer hallen, det var jätteroligt! Höll på i tre timmar så nu är jag rätt så slut. Men kul var det! Cyklade hem från Borrås nu så kom typ hem för fyrtiominuter sen :) Nu har jag ätit lite snabbt och snart ska jag rida. Sen kommer Pontus och sover här (:
Bra start på lovet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0