Skön Kväll

2011-04-05 @ 22:25:14
Det har vart rätt skönt att bara vara hemma idag och vila upp mig. Gjorde nog rätt imorse ändå, men imorn mååste jag till skolan. Jag kan inte vara hemma mer än en dag från skolan, haha jag blir så uttråkad! För jag är ändå såppas pigg nu så jag orkar göra saker liksom, bara ont i halsen. Tog en lång dusch förut och bara njöt, så härligt! Sen har jag pysslat här på rummet fixat lite saker, typ tagit hand om sig själv. Nu tittar jag på en gossip avsnitt och fixar naglarna! haha typiskt mig..

Jag ska snaart sova, ska bara se klart. Så hörs vi imorgon, hemma hos Pontus, följer med han efter skolan så japp och vi har muuusik sista timmen. Hur bra är inte det?:-DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0