17 december

2011-12-17 @ 20:46:41
finns det någon bättre serie? svar nej.
Gick upp klockan sex imorses! Jag steg upp för att det var dags att åka på ytterligare en volleybollcup med laget. lite speciellt idag var att det var en Damturnering, annars spelar vi i så kallad u19 serie. Det var väldigt roligt att spela mot så duktiga motståndare, eftersom vi i laget kämpade på deras nivå. Otroligt lärorikt. turneringen var på Tuve i göteborg, hissingen. Vi var där från kvart över åtta till sex på kvällen! Så jag har inte varit hemma en lång stund.

Ikväll blir det bara en slapp kväll med familjen, asgött. precis vad jag behöver. Jag är helt slut. Imorgon är det söndag och då väntas julbak hela dagen! Ha en go lördag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0