Nu var det klart

2011-12-05 @ 21:19:43
Och där var röstningen klar. Klockan 6 befann jag mig hemma i mitt hus, precis som man skulle göra ifaall det blivit jag som blev lucia. Jag sitter och pluggar historia och är beredd med mobilen ifall den blivande lucian smsar för att berätta att det blev hon. Tio över sex så ställer sig mamma med ett stoneface och kollar rätt ut genom fönstret. Jag frågar vad det är med henne och hon svarar inte.. Hallå, mamma vad är det?! gapar jag på henne och inte försen då ser jag att det svänger in två bilar på gården. Jag känner igen den första bilen, eftersom den var Ulf Esborns (han kompar oss i lucia) och då fattar jag ingenting, men sen ser jag även AT:bilen och först då föstår jag vad som kanske händer! Jag blir helt galen och springer runt huset av lycka och några sekunder senare plingar det vilt på dörrklockan. Jag springer till dörren och där står Hanna (lucialedare) och ger mig superfina blommor!!! Jag är så förvånad att jag bara skrattar och är helt stum. Kameran fotar med en gång och jag bara flummar!! Kan inte fatta att det blev jag?!
Sedan blev jag intervjuad och vi tog familjekort med 4 av 6 medlemmar. Frida och Pappa kunde vara med så det fick bli så. Nu har jag precis kommit hem från träningen och är fortfarande full av energi!!

TACK ALLA FÖR ERT STÖD!!!

Kommentarer
Postat av: molly

Grattis Louise!!

2011-12-05 @ 22:29:04
URL: http://mollykarin.blogg.se/
Postat av: josefine

ååh va roligt! :D jag är också en av luciakandidaterna här, och vi har det också så att dom kommer komma hem. men det kommer inte att avgöras förrän imorgon! :D

2011-12-05 @ 22:34:48
URL: http://jjjoosefinee.blogg.se/
Postat av: Victoria

grattis! :D

2011-12-05 @ 22:47:28
URL: http://victoriaem.devote.se
Postat av: Amanda

Grattis älskling, gud vad du förtjänar det, ses sen , i love u ! <3

2011-12-06 @ 11:06:58
URL: http://thisismandie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0