tolfte december

2011-12-12 @ 17:38:38
Inte alls bra med godis. Jag har nämligen fuskat och tagit ur min chokladkalender ända till lucka 15. Ouups! (I december så måste man bara ha en chokladkalender!!)

Kort skoldag idag, dagarna nu består bara av lucia för det mesta så det blir det jag skriver om för det är vad jag gör på dagarna. Imorgon är det ju redan Luciadagen! Oj vad mycket vi ska hinna med imorgon och lussa. Vi var och sjöng idag också och lussade för en äldreboende.
Det är så himla roligt, vi är ett sånt gött gäng och det går så bra :)
Ikväll ska jag sova tidigt men jag ska försöka att komma iväg på träning en stund också. Usch ska upp halv fem imorgon!! Men vi har ju något att se fram emot så ;)
Intåget. Ser konstigt ut eftersom vi inte har tänt ljusen. Men det görs därframme, eftersom det är kröning så är det absolut första gången som man har levande ljus :)
Här tänds ljusen!
Fler bilder finns på Facebook. Har ett album där.
KRAM!

Kommentarer
Postat av: sofie :)

hur är det mellan dig och pontus ? :)

du skriver aldrig om han på bloggen nu för tiden ! :)

2011-12-12 @ 18:45:44
Postat av: josefine

åh va fint! :D

2011-12-12 @ 21:24:45
URL: http://jjjoosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0