I'm Home

2011-02-13 @ 01:04:00
Kom hem från Mormor för ett tag sedan. Vi åkte från Alingsås typ vid tolv och kom hem tjugo i ett, jävlar vad halt det är ute nu och sviiinkallt. Jag som trodde våren var på väg?:(
Nu ska jag fortsätta kolla datorn och försöka få lite inspiration till mitt rum som jag vill fixa med, haha som vanligt. En sån galen nattuggla som jag är :D Kanske borde skaffa en tattuering som står för att jag älskar att vara uppe på natten? Haha.


Sitter framför pappas datorn och det är mörkt här inne. Smsar med pontus som är på laaan. Saknar honom, längtar tills imorgon! <3 Godnatt

Kommentarer
Postat av: della

Wuhu min släkt bor också i allingsås! :D



sv; Oki vad skönt!

2011-02-17 @ 07:31:36
URL: http://danielladrab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0