You're my hero

2011-02-08 @ 17:20:21
Skolan rulla på som vanligt och nationella gick faktiskt ovanligt bra. Blev klar efter fyrtiofem minuter så satt och läste igenom det maassa gånger. Hoppas på att det gick bra iaf, kändes ju så!:) Slutade en kvart tidigare idag, wiho! Vi hade Sabina som vikarie på matten för Janne är sjuk.
Efter skolan tog jag bussen hem, lagade some food och nu sitter jag här. Hela kvällen ska jag bara ta det lugnt, känner att jag behöver det på något sätt. Är väldigt trött! Så blir att se Gossip Girl och kanske lite annat. Får se hur källen slutar. Ha det göttans och hoppas ni har haft/har en bra tisdag!



älskling du är bäst ♥

Kommentarer
Postat av: Syverandrea

many thanks for your dedications to this world

2011-09-23 @ 07:25:39
URL: http://syverandrea.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0