Cause it's you and me

2011-01-27 @ 14:37:13
Chill Dag när man slutar halv tolv på en torsdag! Grymt skönt. Tobbe skjutsa hem mig, när jag kom satte jag mig här typ! Haha sen har jag inte gjort så mycket mer. Jag bakade kladdkaka förut faktiskt...haha jag vet att jag är bakfreak! Men det är då inte mycket jag äter av den eftersom den typ tar slut med en gång ändå, för det finns ju faktiskt folk här hemma som älskar kladdkaka...*host*! Syftar mest på mina bröder..

Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag. Känner att jag måste komma igång mer med bloggen och börja blogga lite serriöst nu. Jag har typ lagt av känns det som. Ska försöka fixa en ordentlig header någon gång, men jag har aldrig några bilder eller bakgrunder! jag tar nämligen aldrig bilder på mig typ, bara på andra.. haha! Men vi får se vad jag gör. Lite roligare inlägg också kanske?

Idag lyssnar jag på den här låten. Gammal goding helt enkelt.





Måste göra något åt mitt hår! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0