Första skoldagen avklarad

2011-01-10 @ 17:35:23
Sista helgen på jullovet gick väldigt fort, för fort tycker jag. Igår (söndag) var jag och kolla cup när Pontus spela i Herrljunga med p15, och de är vidare till nästa helg! Det som suger är dock att volleybollen är då med så kan inte kolla! Skolan idag var sjukt trött och orkade typ ingenting, väldigt segt att gå till halv fyra också första dagen! Usch. bara bita ihop en HEL termin till nudå? nej tack!

Nu ska jag iväg och träna sångrösten, haha ;) Sen efter det så blir det ner och kolla volleybollträningen, kan inte vara med än, får vänta några veckor till :(
Usch, hur ska jag klara det ? Vill börja nuuuu.
Kommer troligtvis bilder från igår på cupen, någon gång under kvällen. Efter volleybollen skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0