Förundrad av din storhet

2011-01-11 @ 19:52:18
skola idag, ni vet vad jag tycker. men nu ska vi faktiskt vara positivt inställda för det är faktiskt snart lov! dvs, om några veckor?

Efter skolan följde jag med Pontus hem, blev ingen lång stund. Sen vart det hem och sen iväg igen haha! Nu är jag hemma och snart ska jag käka mat I think. Blir hamburgare :D haha gud vad tjock man får va. Hela veckan är fullt upp så jag har väldigt svårt att hinna med min stackars lilla blogg här, som ni faktiskt kanske redan märkt? Har redan fått massa plugg och prov att öva på :( Suck... Men helgen blev inte som jag trodde utan det blir ingen cup alls på lördag, dvs volelybollcup, så jag följer med och kollar Pontus igen istället. De har ju gått vidare i ascom cup med p15! (p16?) Blir att ta med kameran igen tror jag, och hörde att Leijon kanske joinar också?:)
Hade skjortan på mig idag, favvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0