I Want It That Way

2011-01-23 @ 22:46:36
Hallo alla sötingar! Sitter här och mumsar på min kladdkaka som jag bakade nu ikväll. Mums vad god den blev ♥ Idag har jag varit i stallet i runt tre timmar och bara fixat. Ska komma igång med ridnigen nu och träningen så allt blir som vanligt igen. Körde bland annat ut 6 kärror som jag mockat från boxarna haha! Red tyvärr aldrig Nova idag, får se om det hinns med imorgon ♥ Sen kom Pontus några timmar på kvällen, vi myste bland annat framför solsidan och Time Out, Älskar dig!♥

Imorgon är det skola igen, och världens tråkigaste dag iaf på skolschemat! Bara bita ihop och tänka att det är tre veckor kvar till lov. Men en annan kul sak händer ju såklart på måndag kvällen! ♥
Puss och Godnatt, ska försöka hinna Uppdatera imorgon hörni.
Sov Sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0