Nu kan du få mig så lätt - Håkan.

2011-01-31 @ 21:50:25
Tror faktiskt jag börjar bli ett litet Håkan-fan. Yeay!

Volleybollträning idag, och fyfan vilken träningsverk jag kommer ha imorgon va ! Usch på dig Alida, haha ;) Måndagar är alltid sega och tråkiga men det vet alla redan så varför hålla på att tjöta om det'?! Efter skolan följde nathalie med hem, för vi skulle åka till träningen osv. Vi lagade mat och innan vi åkte bussen hem så köpte vi toning till håret som vi tonade också. Ville ha det mörkbrunt och det blev det, haha hade sån ful utväxt innan ! Skönt att bli av med den..

Imorn slutar vi tidigt! Så jävla gött.
Tråkigt inlägg jag vet, har pappas dator så har inga bilder eller nånting kul här.
Men ni får leva med det. Puss o Kram så länge!

Tryck HÄR. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0