Something Beautiful

2011-01-28 @ 16:25:34

Mmm vad gött med fredag. så obeskrivligt härligt. Jag är så fruktansvärt skoltrött nu så varje helg blir som ett "minilov" som man längtar ihjäl sig till! haha..

Jag och Åse hade bugglektion idag på idrotten, vi hade sån där egen lektion eller vad det heter. Var riktigt roligt fatkiskt och det var ovanligt många som tyckte de var roligt :D Fick även väldigt mycket beröm av Janne efteråt och han frågade om vi inte kunde hålla lektion för b och c klasserna också , haha vi får väl se ;D Det är ju kul att kunna till balen som är senare under vårterminen.

Nu har jag precis fixat mat som jag ska äta och sen blir det ut i stallet. Puss och Kram! Ha en grymt härlig Fredag! Och så får vi ju inte glömma vår sötnos Åse som fyller år idag! :) Grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0