these castle walls

2011-01-03 @ 21:42:19
Kvällen har spenderats framför datorn såklart, haha blev så till slut. Mamma lagar mat där nere nu så ska kila ner och äta middag med familjen och blir nog att kolla någon film också. Pappa är ledig imorgon så förhoppningsvis åker vi och ser Änglagård med familjen ;D Nån som har sett den än? Jag har sett ettan och tvåan för jättelänge sen, så jag undrar om jag kommer komma ihåg vad som hänt^^
Funderar på att göra en bildbomb över året 2010? Typ skriva en massa då med såklart, till bilderna. Haha men jag vet inte om jag orkar, vad tycker ni?


Kollade bak i arkivet bland bilder från förra året och hittade den här ;D


Kommentarer
Postat av: pontus

gör bildbomb :D

2011-01-03 @ 21:49:41
Postat av: pontus

gör bildbomb :D

2011-01-03 @ 21:50:13
Postat av: Anonym

jag har sett den! jag kmr inte ihåg om jag har sett dom andra men den va ändå jättebra!! :D<3

2011-01-03 @ 22:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0